divendres, 9 de desembre del 2011

TU GRAN I JO PETIT

Títol:  Tu gran i jo petit
Editorial: Corimbo 
Temàtica del conte:
Portada del conte
El lleó, el rei dels animals troba un dia a la seva casa un elefant petit abandonat. Al fer-li pena el lleó decideix adpotar-lo i cuidar-lo, dormen junts, mengen junts, juguen junts... L’elefant, que sap parla ben poc, li diu “Tu gran i jo petit!” al veure al lleó tan gran i fort.  Amb el pas del temps, l’elefant creix i creix fins fer-se ben gran; el lleó, però, ja no es sent un rei al costat d’un elefant tan gran, així que decideix fer-lo fora de casa. Al cap de molts anys, l’elefant que encara pensa amb el lleó, un dia veu algú a la vorera embolicat amb una flassada. L’elefant s’acosta i s’adona que és el seu amic lleó! El lleó li explica que l’han fet fora del seu reinat i s’ha quedat sense casa ni amics. L’elefant no dubta en endurse’l a casa seva. Després de recuperar-se,  el lleó li pregunta a l’elefant: “Jo gran i tu petit?” i l’elefant respón: “Tu gran i jo petit”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada